17. toukokuuta 2016

Kaikkeehan tässä on ehtiny tapahtumaan

Mun edellisestä kirjoituksesta on jo hyvin aikaa, mutta nyt mä ajattelin vähän päivitellä tapahtumia. 

Fasu - no Fasu on ollut ihan yhtä perusrasittava kuten ennenkin. Se ei oo nyt sitte kesän -14 jälkeen muusta puhunutkaan kuin omista pennuistaan joita on seitsemän. Mua alko se vähän jo rasittamaan, mutta sitte mä löysin elämäni rakkauden Islan. Tehtiin Islan kanssa niksjanaks ja 9 pentua. No - kuten arvelittekin, Fasu ei sen koomin oo maininnu mitään kahdesta pentueestaan joissa yhteensä 7 pentua. Paino sanalle yhteensä. Jep.

Islan treffailusta mun täytyy sen verran todeta, että olihan se rankkaa, mutta kuten jo todettu, tuottoisia oltiin. Isla tuli meille treffeille ja siinä me sitten juostiin kämppää ympäriinsä itsemme ihan näännöksiin. Ihmisiskä jo meinas, että mä juoksin itteni ihan uuvuksiin, etten mitään sais aikaiseksi. No aikaiseksipa hyvinkin sain ja opin tärkeän opetuksen. "Hyvä tulee aina hyväntekijän luokse". Kävi nimittäin niin, että sitten tokalla kerralla mä en enää juossu päättömänä Islan perässä pitkin kämppää, vaan jäin siihen meidän kutupaikalle odotteleen et neiti tulee kierrokseltaan ja kaappasin neidin syleilyyn ja vähän siinä taas humpattiin. Tätä jatku siinä hyvän aikaa ja kun tuli tositoimien aika, niin mä olin oikein hyvissä voimissa ja nalkkiinhan me sit jäätiin. Mikäs siinä oli odotellessa et neiti tulee kierrokseltaan mun hoitoon.

Niin - kuten jo aikaisemmin todettu - yhdeksänhän niitä sitten tuli. Tässä kuvassa olis sitten se mun Isla ja meidän rakkauden hedelmät. Neljä potraa poikaa ja viis sirpakkaa tsirpulaa.


Yksi niistä tyttösistä tulee mun koulutettavaksi. Mä yritän tehdä kaikkeni, ettei se opi Fasulta huonoja tapoja. Toki mun täytyy myöntää, et mä en oo enää tän lauman kingi, kun tossa jokin aika sitten me saatiin Fasun kanssa pari tyttöstä valvomaan meidän
touhuja. Viivi on lauman kuningatar ja sillä on apuna järjestystä pitämässä ihan ikioma poliisi. Poliisin nimi on Wanda ja ne sitten kahdestaan hajoittaa ja hallitsee meidän laumaa.

Tässä on sitten tää yksi mun tyttösistä joka tulee meille sitten kesällä. Sulonen on kuin mikä, mutta mikäs ihme se on kun on isäänsä tullut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!