17. syyskuuta 2011

Pidä ittes miehenä!

Kaunis Poika poseeraa!
Pidä ittes miehenä! - nimittäin pikkuveli Tarro jota nykyisin kutsutaan nimellä "Kaunis Poika" Oltiin pikkuveikan kanssa Hyvinkään Ridasjärvellä näyttelyssä. Mä olin erittäin hyvä ja Tarro oli joku eri juttu. Lisäksi Kaunis Poika se keräs jotain hempeitä tyttömäisiä värejä, kun mä keskityin miehekkään siniseen. Joten pidä hei Kaunis Poika ittes miehenä! No onnee sulle kuiteski!


Tuomari oli sellainen mies joka puhui ihan ihmeellistä kieltä. Ihmisiskä kuitenkin osasi mulle kertoa, että sen mielestä mä olen liian pieni ja kevyt koira. No oho - pitääkö muka olla oikein Puolasta tuotu tuomari, että ton osaa sanoa? Ihmisiskä näkee sen otsallaankin. Mun pää on kuulemma sopusuhtainen, niska/kaula oikean pituinen. Sitten se sanoi, että mulla on "weiche ruecke" eli pehmeä selkä - mitähän sekin sitten tarkoittaa? Runsas rinnansyvyys, keskikokoinen luusto. Miten muka pieneksi mainitulla koiralla voi olla keskikokoinen luusto? Hei jotain johdonmukaisuutta - saanko pyytää!? Hyvä kulmat kuulemma löytyy vaikka vielä hoikaksi lopulta mainitaan.


Kauniit Pojat rivissä
Oli siellä toinenkin mun kamuista, nimittäin Trivi ja sekin on sellainen Kaunis Poika. Trivi tais olla tosin sellainen Oikein Kaunis Poika jo ennestään. Tossa ne meidän Kauniit Pojat on samassa kuvassa.


Lähdettiin sitten ton mun pikkuveikan kanssa vähän riekkuun hiekkakuopille siihen ihan lähistölle ja kyllä meillä oli mukavaa. Paitsi, että Tarro taas piti koko ajan keppiä eikä antanut sitä mulle ollenkaan. Enkä mä oikeastaan yrittänyt sitä siltä oikein viedäkkään kun mä ajattelin, että paistatelkoon nyt sitten parrasvaloissa koko päivän.










Tarro ei anna mulle keppii!
 Sitten Tarro joutu lähteen kotiin ja mä jäin vähäks aikaa uimaan










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!