19. maaliskuuta 2012

Ekat möllit

No nyt on sitten aloitettu kisaura agissa. Kotiuduin ihmisiskän kanssa just naapuriseuran epiksistä. Noin niinku kokonaisuutena mä sanoisin, että meidän suoriutuminen oli rohkaisevaa. Mähän olin taas tietysti ihan mahtava ja lähes virheetön. Ihmisiskä taas ... no oikeastaan se yllätti mut ihan positiivisesti. Se osasi 17 esteen radan virheettömästi! Uskomatonta ja iso käsi ihmisiskälle! Nyt sen täytyy enää opetella ohjaamaan ...


Aloitushypyltä nopeassa kulmassa A:lle, siihen A:lle mä tein hyvän pinnan, josta jatkoin suoraan putkeen. Putkesta ulos ja suoraan kahden hypyn kautta seuraavan putkeen oikealta. Paluu takaisin kahden hypyn kautta kohti ensimmiäistä putkea. Tähän ihmisiskä tekee virheen - eikä ensimmäistä kertaa tämmöistä virhettä. Se plokkaa mun reitin ja mä en pääse putkeen. No, me otetaan putki uudella lähestymisellä ja koska se ei anna mulle käskyä mennä pussiin niin mä lähden sinne A:lle. Siinä sitten sählätään hyllyn arvoisesti. Me kuitenkin jatketaan koska oltiin niin päätetty - kävi miten kävi, rata mennään loppuun. Uusi lähestyminen putkeen - pussiin - hyppy ja tiukka käännös. Tässä ihmisiskä ohjaa mut vähän pitkäksi putkesta tai siis ei antanut ohjetta tarpeeksi aikaisin. Pieni pakitus , suunnankorjaus ja putkeen - kahden hypyn kautta kaaressa kohti viimeistä putkea ja siitä suoraan puomille. Tässä tuli mulle pieni virhe - vaikka ihmisiskä huusi mulle hyvissä ajoin "pinta!" mä tein pinnan vähän huolimattomasti ja hyppäsin tapojeni vastaisesti pinnan yläreunasta suoraan maahan ja siitä sitten hypyn jälkeen maaliin. 


Kuten jo mainitsinkin, hyllyhän siitä sitten tuli. Mutta mä olen oikein hyvillä mielillä ihmisiskän puolesta. Se on odottanut aikaa jolloin se muistaisi edes jonkun radan ulkoa - no se oli tänään se . Kaikki on siis mahdollista! Rata tosin oli helppo ja mä olen ihan satavarma, että sen itsetunto ei olisi kestänyt, jos se ei olisi muistanut miten rata meni...


Seuraavat möllit olis 10. ensi kuuta. Katsotaan miten toi ihmisiskä kokoaa itsensä. Saattaahan olla että me kaikesta huolimatta mennään taas paistattelemaan 60sek ja 7 euron häpeässä ...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!