27. syyskuuta 2010

Syyskuun vesikoiratapaaminen

Eilen käytiin ihmisiskän ja yhden meidän ihmispennun kanssa vesikoiratapaamisessa ihan tässä kotinurkilla. Paikalla oli ainakin naapurin Feno ja sitten oli Inez, Iiris, Wilma, Coco, Pepsi, Rico, Piku, ja Penu. Ainoastaa Iiris on mun ikäinen - sillee suunnilleen - kun se on 2kk mua vanhempi.


Tossa viereisessä kuvassa siinä on Iiris ihan etualalla. Mä en tietenkään ole siinä kuvassa, koska mulla oli kamera. Iiris oli oikeastaan ainoa joka tykkäsi mun kanssani juosta ympäriinsä kunnolla - kyllä mulla oli hauskaa - toivottavasti Iirikselläkin. Me tehtiin sellainen parin tunnin lenkki siinä ihan lähistöllä - no suurinosahan siinä meni sellaiseen hauskaan riekkumiseen.


Iiris kertoi menevänsä johonkin näyttelyyn kuukauden päästä. Mäkin olisin kuulemma jo päässyt, mutta kuulemma ihmisiskällä on silloin samana päivänä jotain muuta tekemistä. Mikähän se sellainen näyttely on?


Ja arvatkaa mitä! Mun suosikkireitillä on käärmeitä! (mitä ne muuten on?) Pepsin, Cocon ja Wilman ihmisäiskä kertoi, että olivat listineet eilen agilitykentällä niitä oikein urakalla. Mun ihmisiskä luuli, että käärmeet olis jo horrostamassa. No viikonloppuna olikin oikein mukava ja aurinkoinen keli, joten ihmekös tuo jos käärmeet nousee koloistaan lämmittelemään hiekkakentälle auringonpaisteeseen. Täytyy näemmä tallustaa sitten vähän huolellisemmin jatkossa ettei käy hassusti.


Fenon ihmisäiskä otti minusta muutaman kuvan ja paljon muita kuvia treffeiltämme löytyy täältä









1 kommentti:

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!