22. syyskuuta 2010

Lenkillä

Kuka löytää mut kuvasta?
Ihmisiskä sanoi, että ovat asuneet täällä Pennalassa 6 vuotta ja vasta nyt löytäneet nämä ihanat länsipennalan metsämaastot ulkoiluun. Ovat kuulemma käyneet aikaisemmin vain "eastside" Pennalassa. Minustakin on kiva mellestää metsässä, kun saan juosta vapaana.


Meidän normaali ulkoilureitti on noin tunnin pitkä. Reitti kiertelee pitkin metsiä ja metsäteitä. Ihmisiskälle ja -äidille se tarkoittaa sellaista reilua 6 kilometriä. Tällaiselle elinvoimaa täynnä olevalle pennulle kuljettu matka taas on varmaan ainakin kaksinkertainen. Ihmisiskä suunnittelee laittavansa sellaisen GPS trackerin mun pantaan kiinni - tosin ei sillä kyllä sellaista ole vielä. 


Reitti ohittaa myös sellaisen jännän paikan. Siellä on yleensä aina paljon koiria. Muut koirat paitsi yksi odottaa vuoroansa ja se yksi vapaana oleva juoksee isäntänsä tai emäntänsä kanssa ympäri kenttää sellaista ihme reittiä pitkin. Se touhu näyttää aikas mielenkiintoiselta, mutta ihmisiskä aina sanoo että mä en saisi kiinnittää niihin mitään huomiota ja yritää saada mut ohittamaan paikan vain huomoiden sen ja sen kädessä olevan juuston. Se ei ole varmaan vielä tajunnut, että ei mua silloin se kiinnosta pätkääkään eikä se kuivahtanut juustokaan mitä se kädestään mulle yrittää tarjota. Mä haluan sinne radalle! Niillä näyttää olevan siellä tosi hauskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!