1. toukokuuta 2011

Meikällä on synttärit!

ja tietysti kakku. Meikä on 1v ja niin on kaikki sisaruksetkin, joten onnea vaan muillekin. Mä olin vähän odotellut, että mut olis herätetty laulamalla - ihan samalla tavalla kuin ihmissisaruksetkin niiden synttäriaamuina. Ei tullu mitään laulua aamulla ei - päinvastoin mun piti käydä herättämässä ihmisiskä koska synttärisankarilla oli pakottava tarve käväistä ulkona. 


No lopulta ne ihmissisaruksetkin saivat silmänsä auki ja valuivat alakertaan - ja arvatkaa mitä! No tietysti laulamaan mulle! Ja sitten mä sain syödä kynttilän ja loputkin siitä kakusta!


Vaikka mä olin synttärisankari, niin mä jouduin odottamaan, odottamaan ja odottamaan lupaa. No tulihan se lupakin sieltä lopulta. Joku mun ihmisisaruksista tais sanoa, "Ei mun synttäreillä kuvattu kolmella kameralla" No kyllähän mä voisi kuvata niitä kanssa, mutta ei ne taida antaa mulle kameraan.


Ja kuten kaikki kiltit synttärisankarit, mä söin kakun nätisti loppuun.


Kakunsyönnin jälkeen mä odottelin ihmissisaruksia lähtemään mun kanssa mun synttärireissulle. Mä sain valita itse kohteen ja siksi me lähdettiin Saaren maatalousoppilaitoksen tekemälle ja ylläpitämälle Haukankierrokselle 5,2km.


Siellä metsässä oli oikein mukavaa juoksennella ympäriinsä. Tosin ihmisiskä otti mut hihnaan jossain luonnonsuojelualueella.

3 kommenttia:

  1. Paljoooooon ooooonnneeeaaa vaaaaan, paaaaljoooon oonnneeeeaaa vaaan! Hyvää yksivuotis synttäriä toivoo iskä ja mummi sekä näiden ihmiset! :)

    Laitetataanpa tämä oikeaan lokeroon! Hyvä Toffe!

    VastaaPoista
  2. Nopeasti vuosi on vierähtänyt ja susta Toffe on tullut jo aikamies. Suuren suuret onnittelut oman kylän kundille! Toivottelee Feno ja Danny

    ps. hurjia hyppyjä ja hulvatonta menoa agikentälle

    VastaaPoista
  3. Hiukan myöhäiset, vaan sitäkin lämpöisemmät SynttäriOnnittelut Isoksi tulleelle Pojalle!!!

    T. Inez ja Heli

    VastaaPoista

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!