17. toukokuuta 2011

Eka agikoulupäivä

No nyt se sitten alkoi se agikoulu. Ekana päivänä harjoiteltiin keppejä, irtaantumista, putkea ja vähän hyppyjä. Ihmisiskä harjoitteli sitä ohjaamista, enkä mä nyt oikein tiedä oppiko se tänäänkään mitään, mä yritin tehdä kaiken mitä se halus, mutta ei siitä oikein ota selvää.


Musta oli oikein kivaa tehdä noita juttuja ja välillä mä irtaannuin vähän liikaakin - eikä ihmisiskä tykännyt yhtään. No ei tykännyt muitten koirien omistajatkaan. Nyt varmaan ihmisiskä pitää mua enemmän kiinni. Mä taidan olla koulun villikko tai ainakin mulla olis haluja leikkiä niiden muiden kanssa. Ne muut on aika nätisti ...


Lopuksi mun annettiin palkinnoksi leikkiä siinä harkkapaikan läheisyydessä Iiriksen kanssa, ja se oli meistä molemmista oikein mukavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!