9. kesäkuuta 2014

Fasu liivijengin ehdokasjäseneksi

Toi meidän mastodontti läpäisi liivijengin ehdokastestin, jota kyllä suuresti ihmettelen, kun ainakin aikaisemmin ihmisiä kohdatessaan se on tykännyt vain tanssia lambadaa kahdella jalalla sen sijaan, että pysyttelisi koiramaisesti neljällä tassulla. No - tapahtunutta ei voi jälkikäteen kuin ihmetellä ja toivoa menestyksekästä kaverikoirauraa!

Itse kävin viime lauantaina toistaiseksi viimeistä kertaa meidän vakipaikassa, kun syksystä
aloitetaan ihmisiskän kanssa uudessa paikassa. Mä ryhdyn nimittäin vetämään omaa kaverikoiraporukkaa ihan uudessa paikassa. Se uusi paikka on sellainen jossa me ei ihmisiskän kanssa ole aikaisemmin käyty, vaikka on siellä kaverikoiria aikaisemminkin ollut. Mä oon ajatellut, että toi mastodontti saa sitten vuorotella mun kanssa aluksi, jotta mä voin tarkkailla onko siitä siihen hommaan.

Mä toivoisin, että tohon kaverikoiratoimintaan olisi tulossa paljon lisää uusia koiria, kun se on perin helppo tapa jakaa hyvää ympärillään! Eiku reippaasti mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!