19. kesäkuuta 2014

Kylillä nartut kuiskii, että siellä yhdessä pihassa rääkätään taas viattomia luontokappaleita ...

mutta ei siellä ketään kiusattu vaan tuo meidän Fasu se siellä nakutteli tyttönsä kanssa sydämensä kyllyydestä. Nuo nartut tuntuvat olevan varsin herkkiä kommentoimaan, kävi nimittäin niin, että rakastavaisten kuumimman huuman hetkellä kaikki meidän kylän nartut ryhtyivät rotuun ja ikään katsomatta kommentoimaan ja kanssasiskoansa neuvomaan. "Älä tee sitä sitä - etkö tajua mitä siitä seuraa!?" - kiljui naapurin amerikanakita takaisin. Jokaisella kylän nartulla taisi olla asiaan jotain sanottavaa ja usemmiten viesti oli tarkoitettu tulevalle emolle. "Hetken huuma - 65 päivää paisuvan mahan kanssa - ja 8 viikkoa tisseissä roikkuvien naskalihampaiden kanssa ... olisit harkinnut kahdesti!", "Sä et nyt tiedä mitä menit tekemään!" Jokunen uroskin osallistui komentointiin ja laitto Fasulle lisää painetta; "Tarviitko kaunispoika apuja vai pitääkö tulla näyttään miten homma hoidetaan!?" 

No mut oli tietenkin suljettu sisälle useamman oven taakse, mutta eihän se tantereen töminä ja tytön sietämätön ulina jättänyt epäselväksi mitä pihalla tapahtui. Mä yritin kellarista antaa Fasulle tytön jälkihoitoon ohjeita, mutta ei se tainnut kuunnella vanhempaa konsulenttia. Mullahan ei oo näistä jutuista käytännön kokemusta, mutta osaan kyllä antaa hyviä neuvoja ja tiedän asiasta kaiken. Tässä yhteydessä mä haluan muistuttaa, että se olen ollut minä joka noi tarvittavat muuvisit olen opettanut sille ihan kädestä kiinni pitäen - vai pitäiskö sanoa - selästä kiinni pitäen.

No nyt kattellaan muutama viikko mitä tuleman pitää vai onko toi siskonpoika tuhkis. Vähän se on yrittänyt mulle pullistella ja tapahtumalla kehuskella, mutta mä oon sen laittanut tontiin kerta toisensa jälkeen - se on kuitenkin Toffe joka tällä tontilla orkesteria johtaa!   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!