2. elokuuta 2010

Rokotuksia ja kaikkea

Käyttivät minua lääkärissä tuossa taannoin rokotettavana. Ihmisiskä jätti minut autoon odottamaan kun kävi ilmoittautumassa. Juu ja sitten mentiin sisälle puntarin päälle makoilemaan. Puntari näytti minun painavan 6,7 kiloa. Ihmisiskä ei oikein osannut sanoa oliko se paljon vai vähän - minähän olin aikoinaan pentueen rääpäle. Siinä odotushuoneessa sitä istuskeltiin kunnes yksi täti kyseli minua "Toffen vuoro - oliko Toffe täällä?" Häh, ettenkö muka olisi ollut? Eikö se muka haistanut minua? Ihmiset on kummia. Tarro-veli muuten varoitti tästä lääkärijutusta - se ei Tarron mukaan kuulema ollut mitään mukavaa. 


Ihmisiskä nosti minut sellaiselle pöydälle ja koska ei ollut mitään tekemistä, istuin siinä kuin tatti. Aikaisemmin minua kutsunut täti antoi minulle ihan tosi hyviä nameja ja kehui kiltiksi. Ennen kuin edes kerkesin syödä kaikki namit ihmisiskä otti minut takaisin syliin ja lähdettiin pois. Ajattelin siinä, että koska se rokotus sitten tulee? Kassalla ihmisiskä sitten sai mukaansa lapun jossa luki, että joku nelosrokotus on tuikattu meikäläisen kankkuun. Mahtoikohan ne vain huijata ihmisiskää? En minä ainakaan huomannut mitään piikkiä.


Tapasin sattumalta Iiriksen iskän Dannyn kun oltiin kävelylenkillä. Danny ja Feno olivat autolla matkalla mökille uimaan. Dannyn ja Fenon ihmisäiskä nosti auton peräloosterin auki ja ihmisiskä työnsi mun käyntikortin Dannyn ja Fenon naaman eteen ja lopulta haisteltiin toisiamme naamakkain. Mua ei pelottanut yhtään. Oli mukava kuulla, että Fenon kynsijuttu on parantunut hyvin.


On ihanaa, että kelit alkaa hieman viilentymään - jaksaa taas enemmän. Oltiin muuten yksi yö ihmisiskän kanssa teltassa, kun sisällä oli niin turkasen kuuma. Teltta oli ihan ok, vaikka koko yön kuului kaikkia mielenkiintoisia ääniä. Eritoten se fasaani, joka herätteli ihmisiskää tuon tuosta. Vielä mä sille fasaanille näytän - mitähän se tykkäisi sellaisesta tapporavistuksesta jota olen harjoitellut Iiriksen tuoman ankan kanssa?



1 kommentti:

  1. Hei Toffe, olit tosi reipas tuommoiseksi pikku poitsuksi, kun sua ei yhtään jänskättänyt vaikka kaks karskia kylän jässikkää sua takaliston kautta tervehti. Haukutaan kun tavataan! t. Fenomeno ja Iso-D

    VastaaPoista

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!