27. elokuuta 2010

No nyt pukkaa vähän harmia

Näyttää siltä, että mulla on hampaat ihan yhtä vinksallaan kuin Tarrollakin. Käytiin eilen rokotuksella, joka ei meikää hetkauttanut edellisen kerran tavoin yhtään, mutta sitten katsottiin hampaita. Lääkäritäti totesi, että alaleuka on ahdas ja että kulmurit on vinossa. Sanoi, että yleensä pennulta ei kulmureita poisteta, mutta että mä olen vähän siinä rajoilla. Päätti kuitenkin olla ehdottamatta poistoa. Sanoi kuitenkin, että maitohampaiden jälkeen pitää ryhtyä oikomishoitoon. Pitää hankkia sellainen vetopallolelu, joka mahtuu mun suuhun kulmureiden taakse ja sitten kuulemma mua pitää siitä retuuttaa. Ihmisiskän mukaan se ei ole ongelma, kun kuulemma noi oikomisjutut on sille tuttuja noiden ihmispentujen myötä.


Toinen juttu korpeaa isäntäväkeä kuulemma enemmän. Minua se ei haittaa sitten ollenkaan ja sitä paitsi haisee se isäntäväkikin välillä! Sanovat siis, että  olen alkanut paukuttelemaan huomiota herättävän pahanhajuisia paukkuja. Noh - sanotaanko niin, että onhan ne aikas mojovia - oikeastaan tosi mojovia. Sanovat myös, että mun jätökset löytäisi nenätön ihminenkin kilometrien päästä. No nyt ne on sitten huuli pyöreänä, kun eivät tiedä mikä sen aiheuttaa. Ihmisiskä epäilee possun korvia ja aikoo olla antamatta mulle niitä. Vähänkö törkeetä! - ne on nii-in hyviä.  Näyttää siis siltä, että mun ruokavalio menee tarkkailuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!