8. elokuuta 2012

Nuutuksen Toffee ylpeänä esittelee ...

(rumpujen pärinää) Nuutuksen Armas - tä-dää!. Toi ipana tulee meille kuulemma reilun viikon päästä. Armas on aikas valkoinen ja sen tumma karva on sellasta suklaan ruskeaa - toisin kuin sen veikoilla, joilla toi tumma karva on monesti tummempaa. Mä oon vähän miettinyt tolle ipanalle sellasta perehdyttämissuunnitelmaa ensimmäisten viikkojen ajaksi, että kotiutuu meille ja ymmärtää miten täällä eletään. Mä oon tehnyt sellaset "Toffen tontilla säännöt", joita noudattamalla tulee mun kanssa hyvin juttuun. Sääntö 1 - Kysy  aina Toffelta ensin mitä saa tehdä. Sääntö 2 - muista sääntö 1. Mä uskon, että me tullaan ihan hyvin juttuun. Tervetuloa vaan! 


1 kommentti:

  1. Oih, mikäs herran kutsumanimeksi tulee? Otathan sen sitten paimentamaan turistiksi mukaan, pääsevät Arpan kanssa leikkimään.. :)

    VastaaPoista

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!