16. lokakuuta 2011

Moikka Toffe, eli kirje pikkuveikalta.



Terve!
Aattelin heittää kirjeellä, kun et ollut tänään paimentamassa lampaita. Ja hyvä kun et ollut, sillä sen verran paljon oli tytsyjä paikalla, että aina parempi mitä vähemmän kilpakosijoita. Mutta sano vaan kiitokset isännälles kun antoi äippäni yhteystiedot eteenpäin ja pääsin näyttämään luontaiset paimennuslahjani. Olisin kyllä mielelläni ainakin yhden lampaanviulun lahjoittanut emännälle kotiin vietäväksi, mutta sepä viuhtoi sellaisella oranssilla kepillä siihen tahtiin, etten päässyt yhteenkään muhevan näköiseen kinkkuun käsiksi.

Olis muuten ollut hyvä, kun olisit ollut näkemässä mun uuden toppatakkini. Tyylilleni uskollisena (kaunis pinkki poika) pyysin emäntääni ostamaan mulle sellaisen upean harmaan toppatakin, jossa on sellainen mielettömän hieno karvakaulushuppu. Mä kyllä epäilen, että julkisuus on saattanut hiukan muokata mun persoonallisuuttani.

Mutta ensi viikollahan me nähdäänkin sitten näyttelyhommissa. Toivottavasti tyylilleni uskollisena jatkan niiden kauniiden värien metsästystä :) Sellainen kaunis poika kun olen. Mutta tosi kiva nähdä sua taas, keppiäni et saa tälläkään kerta, lällällää!! Terkkuja perheelles!


T. pikkuveikka (mä alan olla kyllä aika maskuliininen)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!