1. elokuuta 2012

Ken on heistä kaikkein kaun(h)ein ...

No nyt on sitten käyty katsomassa niitä riiviöitä. Yksi roikkui koko ajan - sen mitä oli hereillä - kiinni hännässä toinen näykki korvia ja kolmas muuten vaan oli ihan pentu. Ihmisiskä sanoi, että joku niistä tulee meille.


No mun puolesta niistä kuka tahansa saa tulla meille - ainakin käymään - kunhan eivät vaan häiritse mua.


Kotipuolessa oli ihan mukava käydä - olihan siellä Pepe -vaari ja Ticokin. Tico tosin katseli meitä muita ruudun takaa. Ihmiset ajatteli, että me ei Ticon kanssa telmutessa oltaisi huomattu niitä pentuja. Salla otti mut vastaan iloisesti, "Kiva Toffe kun tulit katsomaa mua ja mun pentuja!" Äippä kävi siinä mulle jotain komentelemassa, mutta se pääsi sitten Ticon kanssa sisälle, että mä pääsen tutustumaan niihin Sallan pentuihin.


Kiva reissu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!