20. elokuuta 2012

Rääpäle ja mä


Ihmisiskä kysyi multa tänään miksen mä anna rääpäleen leikkiä pallolla. Ei mulla ole mitään sitä vastaan jos rääpäle leikkii pallolla, mutta kun rääpäleellä ei ole palloa! Kuka on kuningas!? Toffe on!

Tänään tosta rääpäleestä on ollut jo vähän seuraakin - mä olen opettanut sille vähän ystävällisen painin perusotteita ja näykkäisyjä. Sillä - siis tolla rääpäleellä, jota meidän ihmiset kutsuu Fasuksi, on ihan hyvät elkeet ja perusliikkeet. Kokoahan tietysti näin aluksi puuttuu. Sitkeäkin se on ja nousee sillasta ylös yhä uudelleen ja uudelleen kuin joku heikkoälyinen, joka ei älyä hävinneensä.

Vaikka toi rääpäle onkin aika ärsyttävä, niin en mä ole joutunut sanoon sille tiukasti kuin kerran - tai oikeastaan kahdesti kun ei ekalla ymmärtänyt. Mä olin syömässä siinä ihan rauhassa ja toi kuvitteli, että se pääsis jaolle mun sapuskoihin. Ekalla pintamurinalla se ei vielä älynnyt ja yritti uudestaan - sitten piti sanoa kahdesti ennen kuin se uskoi. Pointsit rääpäleelle kun älyää kuka täällä tätä letkajenkkaa johtaa.

Mulla on sellanen kutina, että ens yönä me ei enää nukuta makuuhuoneessa - taidettiin olla ton siskonpojan kanssa nyt aamulla liikkeellä turhan aikaisin - saas nähdä saako edes ihmisiskä jäädä makkariin. Niin ja se haisee - siis rääpäle - vähän kuin minäkin pentuna.

Tässä vähän kuvia tosta mun siskonpojasta.


 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!