14. kesäkuuta 2011

Rauhotu hyvä mies!

... nimittäin ihmisiskä. Silleen sille sanottiin siellä koulussa - ja katso! - heti meni paremmin. Mun on niin vaikea seurata sen ohjauksia, kun se heiluu kuin heinämies - vähemmästäkin menee vesikoira sekaisin. Nyt se hellitti ja sitä oli paljon helpompi seurata - ja sitten meitä kehuttiin - tai mua, mutta ihmisiskä varmaan luuli että ne tarkotti sitä.


Twist, pakkovalssi - ne oli ihmisiskän harjoituksia ja mulle tuli uutena juttuna toi keinu. Mä en muuten voi ymmärtää miten ihmispennut tykkää keinua - se keinuhan on ihan kamala. Se ei oo vielä mitään kun pitää nousta jyrkkää mäkeä ylös, mutta mun mahaan ihan käy se heiluminen. Ja vaikka ihmisiskä pitääkin keinun toisesta päästä kiinni, niin silti musta tuntuu kuin olisin myrskyävällä merellä. Mä tosin en tykkää siitä vedestä joten oikeesti en tiedä miltä myrskyävä meri tuntuu ... saas nähdä millä se saa mut houkuteltua?


Torstaina nähdään taas pitkästä aikaa muiden meilläpäin asuvien vesikoirien kanssa lammen rannalla. Ne menee uimaan - mä en.


Ai niin - oikeesti ihmisiskällä ei oo mitään käsitystä mitä twist tai pakkovalssi on, mutta se ei varmaan kenellekkään ole uusi juttu ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!