8. kesäkuuta 2011

Ei kai sitä aina voi haukkua ...

Ei kai sitä ihmisiskää parane aina haukkua, vaikka ei se kyllä taaskaan ollut parhaimmillaan. No kai sitä on pakko kestää - sehän vasta opettelee ja yrittää kovasti. Tällä kertaa aloitettiin ihmisiskän ohjausharjoituksilla. Ihmisiskä kertasi sitä valssia ja uutena otettiin takanaleikkaus. No alkuksi se ei edes pysynyt pystyssä, mutta kunhan sitä kädestä neuvottiin niin sitten alkoi sujua. Minähän teen vaan mitä ihmisiskä mun pyytää käsillä huitoen tekemään - ja sen teen täydellisesti ja mitään lisäämättä.

Siitä ihmisiskästä ihan näki, että sitä ottaa päähän. Oliskohan niin, että se on huomannut joutuvansa tekemään ihan oikeasti ton ohjauksen harjoittelun kanssa töitä - ei se ollutkaan pelkästää hauskaa ... No, mä oon luottavaisin mielin, kyllä siitä vielä jotain tulee, jos se oikein kovasti yrittää.

Uutena esteenä mentiin pussin läpi, mua ei pelottanut se ollenkaan. Sinne vaan on mentävä vauhdilla ja tungettava kuono edellä kohti valkeutta. Yhden kerran ihmisiskä piti mulle pussia auki, mutta sitten jo tokalla kerralla mä aukaisin reitin itse.

Mentiin me nyt sitten myös puomille, mutta se puomi on mulle sellainen puolituttu juttu. Silloin rally-tokon harkoissa kerran mentiin puomi. Se puomi on taas sellainen juttu missä joutuu lopussa pysähtymään silleen peppu ilmassa jonnekin "pinnalle" Ehkä siinä pysähtymisessä olis mulle sellainen harjoittelun paikka?

Keppejä tietysti mentiin kanssa muutaman kerran ja sitä A:ta kanssa, mutta ne olikin jo tuttuja juttuja 

Mä luulen, että ens maanantaina ihmisiskä on ihan pulassa - silloin tanssitaan taas. Uudet ohjaukset; twist ja pakkovalssi. Se on varmaan taas kauhusta kankea ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!