21. kesäkuuta 2011

Kiikkaa - kiikkaa ...

No nyt ne mut ihan hulluun harveliin laittoi - siihen keinuun nimittäin - varsinainen koirien linnanmäki. Ne sai mut houkuteltua sinne toiseen päähän ja sitten mua namitettiin ja samalla kiikutettiin - aikun mahanpohjasta otti. Onneksi ne lopetti nopeesti - hyvä niin - musta tuntui, että mä laattaan ihan just.


Vielä on yksi oikea kurssipäivä jäljellä ens maanantaina, ja sitten kuulemma joku varapäivä vielä heinäkuun alussa. Mä oon edistynyt oikein kiitettävästi kaikilla esteillä, mitä nyt keinussa vähän keinuttaa liikaa. Ihmisiskäkin on parantanut kuin sika juoksuaan, vaikka kyllä se välillä edelleenkin hosuu aikalailla.


Meitä koiria oli siellä lopulta vain viisi ja siksi pääsimmekin treenaamaan oikein kunnolla. Mä laitoin kaiken peliiin ja siksi sitten lopulta olinkin vähän väsy. Viimeisessä ohjausharkassa mua rupes kiinnostamaan enempi muut jutut kuin ihmisiskän heiluvien käsien seuraaminen ja  siihen me sitten lopetettiinkin.


Ihmisiskä ilmoitti mut halukkaaksi jatkamaan - saas nähdä mitä sitten kesän jälkeen tapahtuu. Ne harkat onkin sitten kuulemma sellaisia, että mulla on käytössä ihan koko kenttä. Miinuspuolena tosin on että sitten 3/4 ajasta joutuu odottamaan autossa. Rakentaiskohan se ihmisiskä mulle esteitä kotipihalle? Tuskin, kun ei se oo saanu sitä remonttiakaan vielä tehtyä - ihmisäiskä käy sille vähän lämpösenä siitä.


Vielä reilu pariviikkoa ja sitten mä meen äiskälle kylään. Mun isoisäkin on siellä. Tulee hauskaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!