1. kesäkuuta 2011

Ei se voi olla näin vaikeeta!

Hei kuulkaa kaikki kohtalontoverit! Mä tarviin hyviä neuvoja miten mä saisin koulutettua tosta mun ihmisiskästä oikeen agilityohjaajan - se ei nimittäin suoriudu. Se ei muista kuin 3 ensimmäistä ohjausta ja estettä ja sitten se jäätyy paikalleen silleen h.moilasena ja vääntyy kysymysmerkiksi. Jatka siinä sitten ... EI SE VOI OLLA NÄIN VAIKEETA!?


Kolmansissa harkoissa harjoiteltiin valssia ja takaakiertoa muutaman uuden esteen lisäksi. Uutena esteenä tuli A-este ja rengas. Se A-este on musta oikeestaan aika hauska, mutta mä en tajua miksi siellä alhaalla pitää pysähtyä silleen, että peppu on pystyssä, takajalat esteellä ja etujalat maassa. Kuulemma joku sääntönikkari on päättänyt, että mun täytyy koskee jollekin "pinnalle" ennen etenemistä. Mälsää ...


Ihmisiskä oli ihan hajalla kun mentiin taas lopuksi yksi kokonaisuus läpi valsseineen ja takaakiertoineen - tai siis yritettiin mennä. Hyppy - putki - takaakierto ja hyppy - takaisin putkeen - takaakierto - hyppy - valssi - hyppy - putki. Joo ei onnistunut ei. Illalla mä kuulin ihmisäiskältä, että ihmisiskä jännittää aina noita tanssiaskelia. Pelkkä valssi-sana saa sen kuulemma ihan jähmeeksi ja se sekoo askelissaan vaikka kulkis suoraan. Ehkä munkin pitäisi rueta kuiskaamaan sille korvaan "yks-kaks-kol yks-kaks-kol jne.."


Mutta mulla oli kyllä hirveen hauskaa taas harkoissa, ja odottaminen oli jälleen tylsää. Autossa piti häkissä odottaa.... no häkissä en odota enää. Ihmisiskä oli korjannut sen vetoketjun jonka sain auki - en siis saanut enää. Onneksi mulla on kynnet - siinä kangashäkissä ei ole enää tarvetta niille vetoketjuille ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!