13. joulukuuta 2010

Pikkujoulut!

Käytiin ihmisiskän ja yhden ihmispennun kanssa pikkujouluissa mun syntymäkodissa. Siellä meitä odottelikin entiseen tapaan Mikku-äiskä, Salla-täti ja Mistral , joka on niinku täti vaikka ei oo samaa lajia. No olihan siellä Remu-iskäkin, mutta se ei tykännut musta. Jostain syystä se kurmotti mua koko ajan ja alisti selkään hyppäämällä. No tultiin me sitten lopulta iskänkin kanssa ihan hyvin juttuun - ja opinhan mä siltä miten tyttöjen kanssa pitää olla ;-)


Tossa vieressä on meidän perhepotretti - mitä nyt Bubbe puuttuu kun se asuu niin kaukana siellä pohjanmaalla. Toivottavasti me nähdään sekin vielä. Äippä näyttää olevan tuolla taustalla meitä vähän valvomassa - kattelee ettei me höntyillä ihan hirveästi. Äipälle kuitenkin kunniaksi, että antoi meidän riekkua ihmeemmin puuttumatta. On sillä pitkä pinna ja mahtaa se taas olla onnellinen kun pennut palas koteihinsa.

Riekuttiin siinä kotitalon pihalla ensin aikamme ja lopulta lähdettiin kahlaamaan lumihangessa joenvarteen. Me pennut upottiin sinne lumihankeen silleen kokonaan. Tarro löysi jostain ihan käsittämättömän ihanan kepin, mutta koska se on niin itsekäs (ainakin mun mielestä) se ei lainannu sitä mulle ollenkaan. Siellä joella oli paikoin vähän kosteaa, mutta kyllä se jää ainakin meidät koirat kesti. Ihmiset kiersi yhden kosteikon lumihangessa kahlaten.
TARRO! senkin mustanaamio - anna mullekin välillä se keppi!

Niin ja kyllähän me sellainen veljellinen tappelukin saatiin aikaiseksi tuosta kepistä - on se velipoika vaan niin kovapäinen tyyppi. Mun piti sitten lopulta järkevämpänä antaa periksi ;-) No hei - toi Tarro osaa olla ihan oikeasti täydellinen jääräpää. Pitäköön keppinsä. Mä en kyllä vieläkään tajua miten se pääs multa lopulta karkuun!? Toivottavasti Tarrollakin oli yhtä hauskaa kun mulla.










Me sovittiiin että nähdään taas viimeistään keväällä - tehdään vähän uintiharjoituksia. Meillä kaikilla sisaruksilla onkin aikaslailla samanlaisia kokemuksia uimisesta ja varsinkin sitä edeltävistä kommelluksista. No ens kesänä me ollaan kaikki vesipetoja - ollaanhan me vesikoiria.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!