6. joulukuuta 2010

Mätshou

Ihmisiskän kanssa käytiin nyt sitten siinä mätshoussa, mätsäreissä tai mitä ikinä ne sitten olikaan. Aamulla tosin aloitettiin sunnuntaiaamujen mukaisesti koirakentältä ja mä olin taas ihan intopinkeänä enkä oikein jaksanut kiinnostua mistään. Olisinkohan lähestymässä sitä ekaa uhmaikää kun ei noi isännän puheet enää oikein aina jaksa kiinnostaa.


Siellä mätäreissä joutui odottamaan ihan kamalan kauan, mutta onneksi siellä oli paljon kavereita. Entuudestaan mä en tuntenut kuin Inezin ja Penun, mutta ne on jo aikuisia. Uusi tuttavuus mulle oli Trivi - semmonen vajaa 5kk vanha perro. Ihmisiskälle Trivi ja sen porukat olikin jo nettituttuja. Toivottavasti tavataan vielä oikein monta kertaa.


Mä käyttäydyin odotellessa mielestäni ihan hyvin ja samaa mieltä oli kyllä ihmisiskäkin. Meitä koirakoita meni sinne arvosteltavaksi aina kaksi kerrallaan. Trivin "kilpakumppania" en muista mutta mulla oli mukana sellainen kamalan iso koira - varmaan isompi kun ihmisäiskän auto. Me saatiin Trivin kanssa molemmat sellaiset puruluut jossa oli punainen nauha. Se tarkotti, että meidän piti vielä jäädä odottamaan seuraavaa arvostelua. Lopulta sitten se tuomari tuli kättelemään meidät, joka tarkoitti että voidaan lähteä kotiin.


Hauska kokemus kaikkiaan. Hirveesti koiria samassa tilassa ja koska mä olin päättänyt olla kiltisti niin ihmisiskäkin oli iloinen - se kiitti mua kovasti kun mä olin niin hyvin kontaktissa siellä kun se juoksutti mua ympäri kehää. Tammikuussa mennään sitten sinne Turkuun.


Tämmöttistä ja hyvää itsepäisyyspäivää kaikille!

1 kommentti:

  1. Hienosti sinä Toffe siellä kehässä pyörähtelitkin! Kyllä ihmis-iskän kannattaakin olla tyytyväinen. Jos namien taso ei laske, niin suoritukset vaan kohenee!! :)
    Kiva oli taas tavata!!

    T. Inez ja Heli

    VastaaPoista

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!