21. lokakuuta 2013

Kisakuulumisia pitkästä aikaa!

Meillä, tai siis meidän agilityseuralla, Villähteen Agility-Urheilijoilla oli ensimmäiset viralliset - siis ihan oikeat agilitykisat siinä meidän uudessa hallissa.

Mä osallistuin sekä agi- ja hyppäriradalle ja arvatkaa mitä! Ei tullu hyllyjä! Ekalla radalla - sillä agiradalla - mä oli kaikkein nopein. Valitettavasti vaan voittoon ei riitä että on nopein. Me tehtiin pari virhettä ja saatiin 10 virhepistettä. Eka virhe tuli A-esteen jälkeen, mä ajauduin ohi hypyn ja toinen virhe saatiin puomilta - olin kuulemma loikannut maahan ilman, että mä osuin kontaktipinnalle ollenkaan.

Hyppäriltä saldona oli -15 - putken jälkeen kiirehdin ohin hypyn, pituusestettä tuli vähän rusikoitua ja yksi kielto toisen putken jälkeen.

Ihmisiskä on taas semmosella suhdannevapaalla - niin ku se sanoo - ja niinpä me käytiin kertaamassa kontakteja hallilla heti maanantaiaamusta... Kyllähän mä ne osaan, mutta kun en aina malta.

Seuraavista kisoista en tiedä - no viimeistään niissä meidän omissa kisoissa vuoden viimeisenä viikonloppuna. 

1 kommentti:

  1. Hienoa Toffe!! Ei yhtään hämmästytä että pohja-aika tuli. Sinnikkyyttä vaan ja uskoa omiin päämääriin (sitähän Mikku-äiskän puolelta löytyy :) ) niin joku kerta rata on vielä ilman virhepisteitäkin.

    VastaaPoista

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!