8. lokakuuta 2010

Viides koulupäivä

Mun pravuuriaine on koulussa ollut aina luoksetulo, joten en ymmärrä miksi sain siitä eilen hylätyn (4). Mä en kyllä sanoisi, että suoritukseni olisi ollut ihan hylkäyksen arvoinen. Mä en vaan voinut itselleni mitään. Mut oli ruokittu just ennen koulua, joten ihmisiskän kädessä ollut kämänen juustontynkä ei juuri silloin tuntunut tavoiteltavan arvoiselta palkinnolta - joten jatkoin täyttä matkaa eteenpäin, koska siellä edempänä oli jotain tosi mielenkiintoisia hajuja. Ja sitä paitsi, mä menin kuitenkin loppujen lopuksi ihmisiskän eteen istumaan. Mun olo oli just silloin kuin lottovoittajalla - olin päässyt haistelemaan tolla "omallalomalla" kivoja hajuja ja ihmisiskän luokse palatessani sain vielä sen juustonkin. No me jouduttiin sitten kertaamaan ja päästiin läpi, kun ei mun sitten uusinnassa enää tehnyt mieli käydä niillä hajuilla vaan menin suoraan sinne minne pitkin.


Mulla oli koulussa nyt paljon hauskempaa kuin aikaisemmin. Ihmisiskä tuli töistä kotiin vähän normaalia aikaisemmin ja me mentiin ensin siellä koulun lähistöllä lenkille. Niin ja puhumattakaan siitä, että mulla ei ollut nyt niin kamala nälkä kun ihmispennut antoivat mulle ruokaa ennen koulua. Miksei ihmisiskä ole tajunnut, että tyhjällä mahalla ei koulunkäynti suju kun ajatus ei juokse?


Lopuksi riekuttiin taas Bellan kanssa - niin ja tietysti vähän muidenkin kanssa. Se Bella on ihan bellissimo ku me ollaan molemmat 5kk nuoria. Ihmisiskä vaan sanoo, ettei Bella ole mua varten kun on erirotuinen - hirveetä rotusyrjintää sanon minä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!