4. lokakuuta 2010

Neljäs koulupäivä

Ai miten aika meneekään nopeasti - kohta on jo viides koulupäivä, enkä ole ehtinuyt edellisestäkään kirjoittaa mitään. No neljäs kerta oli sellainen vähän erilainen - mä en tiedä olinko se mä vai tuo isäntä joka sähelsi. Niin tai näin - normaalisti me ollaan oltu siellä vanhan raviradan takakaarteessa, mutta nyt sitten jostain syystä meidät kaikki 60 koiraa emäntineen ja isäntineen sullottiin vieressä olevalle koirakentälle.


Arvaahan sitä - ei siitä tullut juuri mitään. Uusia kavereita joka puolella ja kaikille olisi pitänyt vastata. Opettaja kehui meitä kaikesta huolimatta - varmaankin vaan hälventääkseen tuon ihmisiskän alakuloa. Ehkä meistä tulee joskus ihan oikea koirakko. Mä ainakin yritän kaikkeni - jos vain juustoa riittää. Osa mun luokkakavereista on jo lopettanut ja sitä mä en kyllä ymmärrä.


Entisiä juttuja kerrattiin ja "maahan" komentoa harjoiteltiin - niin ja lopuksi sitten taas leikittiin kavereiden kanssa - se on kyllä ihan kaikista hauskinta. Mä olen rohkaistunut aikalailla ja nyt mä kävin vähän haastamassa yhtä dopperia ja paria sakemannia. Siinä sivussa piti vähän yhtä bellaa käydä nyl- siis alistamassa. Ihmisiskä ei siitä jostain syystä tykännyt ja komensi mut aina pois. En mä kyllä näistä jutuista vielä juuri oikeesti tiedä - mutta oon ihan varppi et se misu tykkäs siitä kuitenkin. Olenhan mä tämmöinen komea ja tulinen viiskuukautinen espanjalainen hurmuri- vaikka koulun nuorin olenkin.


Niin joo ja musta tulee setä. Tai ainakin isovelipuoli, kun iskä saa sen uuden nartun kanssa pikkuisia. Wau!.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!