6. kesäkuuta 2015

Voitto ja heti perään tappio

Kuka on kuningas - kuka muu muka!?
Mä niin tiesin mitä käy kun Fasu pääsi matkalle mukaan.
Se vie aina parhaat paikat! Eniten ..tuttaa kaikki.
Toisena kisapäivänä mulla oli 3 lähtöä, aivan kuten Fasullakin. Ei niistä nyt mitään varsinaista kerrottavaa - paitsi että mä voitin yhden lähdön! 

Palkintopallille mä en kuitenkaan päässyt , ihmisiskä meni nääs suoraan maaliintulosta kotaan hukuttamaan 5 virhepisteen aiheuttamaa murhettansa ja se ei kuullut kun meitä kysyttiin palkintojen jakoon. Joku oli sitten postannut Faceen tiedon, ja siitä ihmisiskä osas jälkikäteen mennä hakemaan meille palkinnon. Se otti jotain ravinnetahnaa tai jotain muuta mulle ihan yhdentekevää.

Illalla kämpillä kävi sitten miten kävi - Fasu sai kaiken huomion. Ei olis kuitenkaan pitänyt ottaa sitä mukaan reissuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!