18. toukokuuta 2014

Mastodontti laukkaa ...

Ihmisiskä löysi varaston kätköistä rullaluistimensa ja päätti lähteä lenkille. Mä olisin halunnut mukaan, mutta koska mä olin just palannut mun omalta reissultani, päätti ihmisiskä jättää mut rangaistukseksi kotiin. Mä olin aikaisemmin lähtenyt pihasta vähän reissuun, kun nuo puutarhassa vapaana juoksentelevat puput saivat mut sellaselle kevätmetsästystuulelle.

Tossa pätkässä ne on jo tulossa takaisin kohti kotia ja näemmä mastodonttikin on saanut purettu pahimman juoksuintonsa. Itseasiassa siinä kävi just niin kun mä ajattelinkin... Niiden vauhdinjako epäonnistui, aluksi täysiä ja sitten totaalinen romahdus. Mä vähän luulen, että lopuksi ne varmaan vaan kävelivät...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!