16. tammikuuta 2013

Möllispöllis

Käytiin ihmisiskän kanssa meidän seuran epiksissä, eli epävirallisissa agikisoissa. Osallistuttiin kahteen sarjaan, mölleihin ja ykkösiin. Mä en tykkää mölliradasta oikeestaan ollenkaan kun siellä ei ole keppejä. Musta kepit ja putket on ihan parasta. Toi alla oleva filmipätkä on meidän mölliradalta.

Toi filmin alussa näkyvä perro on mun harkkakaveri Penu, joka tosi hyvä ja nytkin ne teki hienon 0-radan. Hyvä Penu!

Ihmisiskälle propsit siitä, että se sai ohjattua mua paria epäselvää ohjausta lukuunottamatta oikein somasti. Rata meni paria piruettia lukuunottamatta ihan hyvin, ja puomilla ihmisiskä halus jostain syystä hinkata kontaktia, kun se ei ollu tyytyväinen mun suoritukseen. Mä olin vähän töpinöissäni ja ehkä siksi siitä kontaktin hinkkaamisestakaan ei tullut lopulta mitään - mun takatassut löysivät suurinpiirtein oikean paikan vasta ihmisiskän käsien ohjaamana.

Ykkösten rataakin käytiin kokeilemassa, tosin hieman kehnoin tuloksin. Tosin mä olisin kyllä tiennyt mihin se kosahtaa jos ihmisiskä olis vaan kysynyt multa. Siinä oli radan keskivaiheilla sellainen kolmen rinnakkaisen hypyn sarja takaa - edestä - edestä ja ihmisiskä valitsi ohjata mua mun oikealta puolelta - no auts, enhän mä nää mitään mun oikealla silmällä. Se, siis ihmisiskä, oli siinä vähän myöhässä ja mä kerkesin sen edelle heti ekan hypyn jälkeen. Joo - se oli sitten ihan sama mitä se siellä huitoi, kun en mä nähnyt mitään. Jälkeenpäin se paljasti mulle, ettei se ollut muistanut miettiä mistä mä nään ja mitä mä nään, kun harkoissa oltiin saatu toi sokea puolikin menemään ihan ok. Mun tosin piti sitte sanoo sille, että josko se olis johtunut siitä, että sitä sarjaa hinkattiin niin monta kertaa että mä osasin sen jo ulkoa ja olis ollut ihan sama mitä se siinä olis huitonut, koska mä olisin vaan menny sitä rataa ulkomuistista ... Oppia ikä kaikki - ihmisiskällekin. Se oli vähän pettynyt suoritukseensa, oli kuvitellut, että me klaarataan se rata ihan kuten tollasta samanlaista rinnakkaissarjaa on klaarattu harkoissakin. Pää pystyyn ihmisiskä! Eikös me sovittu, että tää on vaan kivaa tekemistä yhdessä - eikä mitään kireäpipoista kisajuttua?



1 kommentti:

  1. Onpas mukavat sivut! Tänään löysin tuolta facebookin kautta ja lueskelin jo osan päivityksistä, huomenna sitten lisää :) Itsekin innostuin pitkän tauon jälkeen päivittämään kotisivujani, jotka alun innostuksen jälkeen lopahtivat erinäisistä syistä johtuen. Tarkoitus on taas aktivoitua myös blogin kirjoittamisessa,mutta tervetuloa lukemaan nuita vanhojakin päivityksiä! Nämä sivut antoivat taas uutta intoa! :) t.Marja ja karvakorvat Höntti ja Heppu (www.koiranpojat.suntuubi.com)

    VastaaPoista

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!