1. joulukuuta 2011

Takaisin kouluun ...

Juuri kun mä pääsin hehkuttamasta, että koulut on käyty, niin mistä eilen taas itseni löysin? No Ruusulantien hallilta TOKO-kurssilta. Olin vähän loukkaantunut, kun ihmisiskä laittoi mut penturyhmään - mähän olen tänään tasan 19kk. No sinne sitä vaan oli mentävä kun kerran käsky kävi - ihmisiskä sanoi, että mun täytyy treenata muiden koirien ohituksia ja muita sosiaalistamisjuttuja. Totta puhuakseni en mä sinne aikuisten TOKO-ryhmään olisi halunnutkaan - se kun aloitettiiin heti jollain äkseeräämisellä. Se verran mun täytyy kyllä todeta, että jos se laittaa mut oikeisiin TOKO-harkkoihin niin mä lähen siltä seisomalta juoksemaan kotia kohti - ei sinne niin pitkä matka ole.


No siellä harkoissa mähän tietysti loistin osaamisellani - kun mähän olin käynyt nää jutut läpi jo sillä viime syksyisellä pentukurssilla - siellä mistä mä sain sellasen hienon mitalin ja diploominkin. Mitä mä tota ihmisiskääkin kattelin, niin vaikutti siltä, että se oli ihan tyytyväinen mun suoritukseen ohitustehtävissä - se tosin ei taida tietää että enhän mä pennuista välitä ... mutta auta armias jos vastaan tulee joku joka kuvittelee olevansa jotain ja meinaa ruveta aukoon mulle päätänsä !


Ihan hyvä maku niistä harkoista jäi - toivottavasti yhtä hauskaa on vielä seuraavillakin kerroilla - se kurssi jatkuu alkuvuoteen saakka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!