6. joulukuuta 2011

Ihan niin ku mä arvelinkin,

Tarrolla - sillä pesueen kaupunkilaisjuipilla - on aina jotain louskutettavaa meidän maalaisten meiningeistä ... Vitsi,että mun tekis mieli taas ottaa vähän kisaa Tarron kanssa, ihan niinku syyskuussa Ridasjärvellä ...


* * * * * * * * * * * *  Kirje Tarrolta * * * * * * * * * * * *
Moikka isoveli!
Sillä teidän harkkoja katsomaan tulleella tädillä on varmaan itellä kato joku Espanjan mastiffi. Leikin meinaan tänään sellasen 70 kilosen tyttelin kanssa. Se kyllä teki ihan näyttävät loikat puiden yli, mutta ei sitä massaa ihan heti saanut sitten pysähtymään... Meikäpoika kun pystyy ihan sillai ilmassakin tekemään täyskäännöksen.

Mutta asiasta toiseen, kävin tänään koiraterapeutilla. Kato ei sitä ihan joka pojulle maksetakaan omaa terapeuttia. Mä taidan sitten olla joku tärkeempikin tyyppi, kun mun perheenjäsenet koulutetaan nyt sitten ihan omalla ohjelmallaan MUA VARTEN. Mutta niin meillä täällä kaupungissa:)

Terkuin pikkuveli Tarro

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!