5. maaliskuuta 2011

Rallia

Ihan vaan nopeena päivityksenä. Ihmisiskä oli ihan onnessaan tänään lauantaina rallytoko-harkkojen jälkeen kun mä olin niin nätisti. Mä nimittäin päätin ennen harkkoja, että mä en kämmää mitää ja teen kaiken niinku pitääki - ja nii mä teinkin. Ihmisiskä tosin kämmäs useastikin, kun se ei varmaan osaa lukee tai ei ymmärrä lukemaansa. Jokaiselle "rastilla" nimittäin kerrotaan sanoin ja kuvin mitä meidän pitäisi tehdä. No joka tapauksessa mä olin koko ajan ihan sen iholla ja tein mitä se halusi ja vähänkö se oli onnessansa. Me mentiin se rata läpi ihan kympillä ja vielä ilman hihnaa. Ihmisiä on niin helppo miellyttää. Joo ja ens kerralla mä en pyydä siltä namia enää kuin radan jälkeen ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!