22. maaliskuuta 2011

Palleja parannellessa ...

Jep - kuten jo ehkä aikasemmasta viestistä osasitte lukea olen viime viikot parannellut pallejani. Ihmisiskä vei mun vaatteet ja intouduin hankaamaan killuttimet hangessa verille. Ne alkoi jo olla ihan siedettävät - siis sellaiset ettei mun enää tehnyt mieli niitä nuoleskella, mutta sitten me mentiin ihmisiskän kanssa naapurin Akua tapaamaan. Mulla oli Akun kanssa oikeen mukavaa, vaikka se oli vähän vaisu. Hyvät riekkumiset saatiin kuitenkin aikaiseksi. Huono homma vaan oli, että en huomannut varoa taaskaan killuttimia - joten taas kuljetaan sitten sisällä pitsiunelmapikkareissa. Tosi miehekästä.


Olisko nyt niin, että Ihmisiskä älyää ensi keväänä leikata mun turkin pois vasta oikean kevään tultua? Syytä olis. EIkä se mun vika ole, että mut on siunattu tuollaisilla jalkaväen kranaattien kokoisilla killuttimilla, vaikka kyllähän ne muuten ihan mukavasti pysyy mukana - mitä nyt välillä meinaa hankeen jäädä.


En päässyt sitten tämän kuun vesikoiratapaamiseenkaan enkä liioin Hurttahalillle rally-tokoon. Toivottavasti pallit paranee niin, että ens lauantaina olis jo mahkut vähän harrastaa - alkaa vähän jo tulla ahtaanpaikan kammo.


Tosca systeri kirjoitti, että niillä oli ollut maanjäristys - eikä se tarkottanut mitään sellaista koiran uudelleen järjestämää kämppää. Meillä maa järisee vaan silloin kun mä saan hepulit - ja hei hepuleja on tullut nyt otettua kun olen joutunut sisäkoiraksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!