6. maaliskuuta 2011

Keisarin uudet vaatteet


Keisarilla on uudet vaatteet ja tosi hienot onkin. Pienenä vinkkinä niille nartuille jotka pyrkivät aloittamaan näihin aikoihin sellaisen joka keväisen laihdutusproggiksen - tälleen lähtee helposti reilu 500gr elopainoa. Täytyy myös myöntää, että mä pystyn hyvin komppaamaan alkuperäisen tarinan keisaria - sillä erolla toki, että mä tiedän olevani alasti kun se taas ei.


Ja koska nakuna on aikas vilakkaa, niin ihmisäiskä kävi ostamassa mulle lämmikettä - kuten kuvasta tarkkaavainen lukija pysytyy huomaamaan. Jossain kärkkäisellä oli tämmöset feecet alennuksessa - joten nyt tarkeaa taas hyvin. Mä kyllä sanoin, etten mä tarvii mitää tollasta, mutta pakko oli päälle se laittaa. Mä tosin osaan riisua ton feecen ihan itte pois. Ei tarvii kun hypätä sellaiseen tosi upottavaan hankeen ja könytä sieltä silleen reippaasti ylös niin johan jää fleece sinne jonnekin. Ja arvatkaa kuka hakee - no en mä todellakaan vaan ihmisiskä.


Tosin se reissu siellä hangessa olis saanu jäädä tekemättä. Kävi nimittäin niin, että mä näin siellä hangessa jonkun ihan selvästi juoksevan mua karkuu. Ihmisiskä tosi mainitsi jostain tuulessa lentävästä lehdestä ja sano se mua kanssa jokskuks pövästikskin. No joka tapauksessa mä päätin metsästää sen lentävän ötökän kävi miten kävi ja kyllähän sitten kävikin. Ihan vaan varottavana sanana voisin mainita, että lumi on näin maaliskuussa aika kovaa ja terävää. Ja arvaatte varmaan mitkä tällaisella koirullla kulkee peräosassa ihan vapaasti heiluen - varsinkin kun karvat on nypitty juuria myöten pois? No niinhän siinä sitten kävi ja ihan huomaamatta, että mä yritin itse kastroida itseni. Vähänkö noloa. No eiku vipeltään kotiin pallit ilmassa heiluen ja verta vuotavana. Onneksi ihmisäiskä ja -iskä on molemmat taitavia pallien hoitajia - ihmisäiskä työnsä puolesta ja -iskä ihan syntyjään. Ihmisäiskä laittoi sitten jotain sellaista voidetta ja nyt odotellaan tipahtaako ne vai ei.


Huomenna ihmisiskä jättää mut ja muun perheen ihan yksin kun se lähtee kuulemma jonnekin missä syödään koiria. Se sano, että mun on syytä olla kiltisti kun se on poissa. Katotaan nyt sitte miten me pärjätään. Toivottavasti noi killuttimet on jo huomenna parantuneet - ne jotenkin kuitenkin on ihan kivat olla.

1 kommentti:

  1. voi miten suloinen Toffe sieltä onkaan kuoriutunut! Ps. sun iskä ja mummi kuoriuituivat myös turkeistaan..

    VastaaPoista

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!