16. helmikuuta 2011

Helmikuussa

Helmikuussa on käyty tutustumassa lauantaisin rally-tokoon Orimattilan hurttahallilla - juuri niin - taas yksi koulu lisää! Mä olen kohta varmaan korkeakoulutettu. Ihmisiskä haluaisi viedä mut vielä jonnekkin aglityyn, mutta se ei ole (onnekseni) löytänyt mistään läheltä alkeiskurssia (itselleen).


Tuossa rally-tokossa tehdään siis tottelevaisuusjuttuja hieman löysemmällä nutturalla kuin tokossa, joten se sopii mulle oikein hyvin. Ihmisiskä vaan ei osaa näköjään lukea eikä me siksi saada rataa koskaan kerralla suoritettua - opettelis nyt ensin mikä on vasen ja oikea - lopettais sitte siinä samalla tallomasta mua varpaille. Siellä hallilla on sellainen kiva putki jonka läpi on mukava juosta - vähän niinku olis jossain luolassa. Sinne putkeen vaan ei saa mennä itekseen vaan ainoastaan luvan kanssa. Ihmisäiskä tosin lupas ostaa mulle sellasen jostain ikeasta kesäksi


Koirakentällä ei ole käyty aikoihin kun siellä on se pakkasraja ihmisille ja paleleville koirille, mutta mä olen vaan nauttinut näistä pakkasista. Pihalla on kiva pyöriä. Lunta on aika hurjasti ja kait siksi toi pihaa ympäröivä aitakin on kutistunut - tai ainakin mä pääsen siitä tosi helposti yli ja varsinkin silloin kun ihmisiskä meinaa lähteä jonnekin ilman mua.


Mun mielestä mulla menee ihan mukavasti.

1 kommentti:

  1. Moi Toffe! Kiva kuulla et sulla menee mukavasti ja oot päässy tekemään kaikkia kivoja juttuja. Mun pihassa ei oo aitaa, mut mä oon kuullu et semmonen saatettais keväällä pystyttää. Kiva tietää et se kutistuu aina talveks, pääsee sit morottamaan naapureita vaikka se aita oiskin jo pystyssä. Nähdään varmaan seuraavilla vesiäis treffeillä, niille mäki pääsen mukaan! t. Trivi

    VastaaPoista

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!