20. helmikuuta 2011

Fiian kanssa lenkillä

Ihmisiskän kaveri soitti ja kysy meitä ulos leikkimään ja mehän tietysti lähdettiin. Ihmisiskä kerto joistain sussareista; Allista ja Fiiasta. No olinhan mä ne kerran kesällä jo nähnyt mutta nyt nähtiin uudestaan. Siinä mä olin ihmisiskän kanssa niitä niiden talon ulkona odottamassa kun ne tytöt - siis Alli ja Fiia tuli hirveellä ryskeellä autotallista ulos ja ampas heti mun päälle. No pelästyyhän sitä vähemmästäkin vaan kunhan säikähdyksestä selvisin - niin musta oli parasta ajaa ne tytöt takaisin sinne autotalliin - ja sinnehän ne meni.


Lopulta meidän kanssa ulos ei lähtenyt kuin Fiia-neiti. Siellä järvellä sitten juostiin Fiian kanssa ihan ympäriinsä ja se väsy tosi äkkiä, mikä oli tosi tyhmää kun mussa olis kyllä riittänyt virtaa. Tosin en minäkään heti siinä täpinöissäni huomannut, että Fiia oli aika mukavan tuoksuinen! Yhtäkkiä mulle muistui mieleen Remu-iskän opetukset - ja kyllä ihmisiskää sitten raivostutti. Fiia ei paljoa vastaan laittanut - mä kun olin sen uuvuttanut aikaisemmin. En kyllä ymmärrä miksi mä jouduin hihnaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!