23. tammikuuta 2011

Kirkkaasti kolmanneksi

"Sissor bite, should have a little bit more skull, good muzzle, eyes and earset. medium neck, at this moment a little bit higher in the rear than in front, a bit flat ribcage, medium angulations, baby coat, at this moment a bit loose in front"


Niille jotka ei englantia ymmärrä nii mä voin haukkua ton saman suomeksi. Siinä sanotaan - "Toffe oli ylivoimainen voittaja ruskeiden urospentujen sarjassa - näyttelyn ilopilleri ja luokassaan ehdottomasti mainioin sekä kiistatta uusien sääntöjen mukainen luomuperro - todellista tulevaisuuden voittaja-ainesta"  


No jos totta puhutaan niin Turun Top Dog näyttelyn espanjanvesikoirien lopputulokset oli tämmöttiset. Mä olin kolmas - jee!  Hyvä Toffe - Hyvä Pennala! yks valkonen mustilla pilkuilla oli neljänneksi viimeinen, toinen valkoinen vaalean ruskeilla pilkuilla oli kolmanneksi viimeinen ja yks valkonen pienemmillä vaalean ruskeilla pilkuilla oli viimeinen. Eli mä voitin ruskeiden sarjan ylivoimaisesti. 2 tyttöö oli sitten vielä lisäks, mutta mä en oikein tiedä kuuluuks ne tähän juttuun.


"Saksipurenta, pää voisi olla isompi, kuono, silmät ja korvat ok, keskikokoinen niska, peräpää viistää taivasta, lätyskä rintakehä (äitilläs on!) keskimääräset kulmat, vauvakarva, löysähkö edestä" Siis tostako pitäsi jotain sitten ymmärtää? Ihmisiskä sanoi, että tolla tuloksella mun ei tarvii mennä armeijaan kun siellä täytyy osata pitää persaukset alhaalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!