4. huhtikuuta 2013

Ihmisiskä mököttää mulle ...


Mä en älyy mikä tohon ihmisiskään oikeen on mennyt. Käytiin eilen naapuriseuran epiksissä ja sen mielestä sieltä ei juuri mitään ollut kotiin viemisinä. Ja kissanviikset - mulla ainakin oli hauskaa! Mulla oli jopa niin hauskaa, että kun mulla ei ollut hirveen hauskaa puomilla, niin mä päätin, että mulla vois olla hauskaa kavereiden kanssa siellä radan ulkopuolella. Kävin siinä sitten vähän pöristelemässä Rico-kamulle.

Toi ekassa pätkässä näkyvä putki ei jostain syystä menny oikeeseen päähän, enkä mä tässä yhteydessä oikeen osaa itsekään sanoa mikä ihmisiskällä meni ohjauksessa pieleen. Lopussa tosta puomilta lähtien (kunhan mut oli sinne ensin palautettu) kaikki meni ihan tyylikkäästi. Just - mutta lopputuloksena oli siis se, että nyt toi ihmisiskä mököttää mulle siitä kun mä karkasin tonne katsomoon. Oikeesti sitä jurppii se, että se ei oo musta yhtä kiinnostava kun mun kaverit tuolla radan ulkopuolella.


Se mitä ihmisiskä ei tiedä on se, että mua oikeesti jurppi kun se otti aamulla Fasun mukaan töihin. Ihmisiskän pitäis ymmärtää, että mä saatan keljuilla jos se kuvittelee, että se voi tehdä Fasun kanssa mitä se lystää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!