23. elokuuta 2011

Tylsää

Ollaan ihmisiskän kanssa aloitettu syksyn agilityt ja hyvin on mennyt vaikka aluksi meitä vähän jännitti - tai tiedättehän te ketä jännitti. Meillä on ryhmässä vähän hajontaa, mutta ei se haittaa. Totta kisaa medi kolmosissa ja Ossi medi ykkösissä ja mä oon just aloittanut. On oikeastaan ihan hyvä, että on hajontaa niin ihmisiskäkin pääsee parempiaan seuraamalla kehittymään ...

Ihmisiskä on ollu vähän kipee ja siksi me ollaan missattu kaikkea kivaa ja koska ei se oo terve vieläkään niin missataan ainakin tän päivän agility. Viikonloppuna vesiäiset oli jäljellä mut mä en päässyt siis sinnekään. Mä olisin nimittäin näyttänyt niille kaikille mun kamuille miten SPA1 on jäljellä ...

Mulla alkaa kupoli pikkuhiljaa vähän paisumaan kun ei pääse oleen ku pihassa. No mun onneksi mä oon päässy kuitenkin lenkille ihmisäiskän kanssa, kun ihmisiskä vaan makaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!