6. heinäkuuta 2011

Kesäloma!

Vihdoin kaikkien näiden koulujen jälkeen mulla alkaa nyt kesäloma! Mä meen viettään kesää äipän ja ukin luo enkä mä usko että mä vähään aikaan päivitän näitä juttuja kun mä pidän lomaa silleen trendikkäästi ihan bitittömästi.


Viime maanantaina oli agility-kurssin viimeinen kerta, tai oikeasti se oli ensimmäinen ja viimeinen ylimääräinen kerta. Meidän ohjaajat oli niin höveleitä, että ne piti meille yhden extrakerran. Mentiin sellaista rataa missä oli hitaampia jaksoja ja nopeampia jaksoja. Yhellä sellaisella nopeella me melkeen törmättiin ihmisiskän kanssa yhteen ja se menetti tasapainon ja mätkähti parkettiin suoraan sen kipeelle polvelle. Tai siis ei se polvi ollut kipee ennen kuin se mätkähti maahan. Nyt me ei sitten ole käyty pitkällä lenkillä ...


Mutta hauskaa meillä kuitenkin siellä radalla oli - mä luulen että me jatketaan sitä agia sitten elokuussa.


Multa vietiin taas karvat, mutta hyvä niin, nyt on taas helpompi olla. Tarrokin on kuulemma laitettu  kanssa nakuksi. Toivottavasti selvitään ilman aurinkorasvoja.


Hyvää kesää kaikille - meikä lähti nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!