25. heinäkuuta 2011

Uimamaisterin alkeita?

Alkaa olla uimamaisterin elkeitä - eikös vain? Toi tossa vasemmalla oleva kotletinalku on muuten mun ihmisiskä. Mä pyysin, että mä pääsisin sellaiselle intensiiviuimakurssille. No nyt me on käyty uimassa ainakin joka toinen päivä ja tuloksia alkaa näkymään. Mä oon kuulkaa ihan täpinöissäni. Me on käyty Herrasmannissa ja Mukkulassa. Mä tykkään enemmän siitä Herrasmannista kun se on sellaisessa kivassa ja kauniissa paikassa että perhekin tykkää uida.

Tänään mulle ostettiin sellanen uusi juttu mitä musta oli tosi kiva noutaa järvestä. Se on ihmisten silmissä sellainen kirkkaan oranssi. 




Joskus aikaisemmin mainitsin miten mun kamut vaikutti Weissmyllereiltä, mutta pärskyy se vesi munkin kauhoessa itseäni suorastaan "plaaniin"






Kauas on pitkä matka, mutta ei haittaa eikä tee ees kipeää!






Kohta se on taas rannassa - ainakin sen aikaa kun ihmisiskä 
taas viskaa sen mulle haettavaksi. Tää on niin kivaa!!!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!