7. kesäkuuta 2015

6. kesäkuuta 2015

Voitto ja heti perään tappio

Kuka on kuningas - kuka muu muka!?
Mä niin tiesin mitä käy kun Fasu pääsi matkalle mukaan.
Se vie aina parhaat paikat! Eniten ..tuttaa kaikki.
Toisena kisapäivänä mulla oli 3 lähtöä, aivan kuten Fasullakin. Ei niistä nyt mitään varsinaista kerrottavaa - paitsi että mä voitin yhden lähdön! 

Palkintopallille mä en kuitenkaan päässyt , ihmisiskä meni nääs suoraan maaliintulosta kotaan hukuttamaan 5 virhepisteen aiheuttamaa murhettansa ja se ei kuullut kun meitä kysyttiin palkintojen jakoon. Joku oli sitten postannut Faceen tiedon, ja siitä ihmisiskä osas jälkikäteen mennä hakemaan meille palkinnon. Se otti jotain ravinnetahnaa tai jotain muuta mulle ihan yhdentekevää.

Illalla kämpillä kävi sitten miten kävi - Fasu sai kaiken huomion. Ei olis kuitenkaan pitänyt ottaa sitä mukaan reissuun.

On tää hauskaa - ainakin joidenkin mielestä

Ihmisiskä ja koko meidän seuran porukka oli niin allapäin, että mä ajattelin vähän ilostuttaa niitä. Kaikki sanoo, että tää seuraava pätkä pitäisi katsella äänet päällä. Joku sanoisi, että mä kävin vähän kierroksilla. Harmittaa, ettei toi A:n kontakti näy tässä pätkässä - oli se toinen takatassu taapäin ojennettuna jossain siellä ja, juu, kyllä multa meinas mennä tasapaino.

5. kesäkuuta 2015

Napapiirillä




Tässä me ollaan kuvan mukaisesti Napapiirillä. Me ei päästy kuin jalottelemaan ihan pikkasen. Ihmisiskä ja ne muut narunjatkeet etsi taas niitä purkkeja. Ei me sitten ihan suorinta tietä menty kun matka Saariselälle kesti yli 16 tuntia. Ihmiset nukkui reilun pari tuntia jossain välissä, ja mehän nukuttiin tuolla tavaratilassa ihan silloin kun siltä tuntui.


4. kesäkuuta 2015

Lähtökuopissa

Siinä me sitten ollaan valmiina lähtöön. Auto on pakattu ja kuten huomaatte - pahvi pääsi mukaan. Tää on meidän koti seuraavat 11 päivää, vaikka on meillä kuulemma siellä Saariselällä mökkikin. Pahvin lisäksi matkalla on Nipa, Viivi ja Wanda ja niiden narunjatkot.

Viimeistelyharkat

Eilen vähän viimeistelyharjoiteltiin tota ihmisiskää, että se jaksaa juosta meidän kanssa radoilla tuolla Saariselällä. Mä en ymmärrä, miten se meni ilmoittamaan meidät kaikille radoille, kun raukka oli harkkojen jälkeen niin väsynä. Ei vanha vaan jaksa. 


Kaiken lisäksi tänään kun me lähdetään, niin me ajetaan koko yö (ei tosin kuten Roy Orbison, koska semmonen ajaminen on ihan toinen juttu) ja ollaan perillä vähän ennen kisojen alkua. Kisat alkaa joskus klo 18 kieppeillä ja loppuu 02:00 (nää kun on sellaiset yöttömän yön kisat) alkaakseen taas aamulla klo 10:00. Lauantain kisat loppuu puolilta öin ja su aamuna jatketaan taas klo 09:00. Kisat loppuu su iltana klo 21:30. Heti 21:31 alkaa meidän debriefing, jossa yritetään käsitellä ihmisiskän ansiosta saatujen 16 hyllyn murheet. Toivottavasti paikalla on spykiatri, vai mitä ne oli.

http://www.pohjoislapinkoirakerho.com/?x118281=181830


2. kesäkuuta 2015

Pahvi! Mä lähdenkin lappiin!

Pahvi! Mä lähdenkin torstaina lappiin! 
Jos mä olisin kiltisti niin pääsisinkö mäkin mukaan?

Aarrgghh - hyvä reissu piloilla jo heti alusta