Siinä! - ei siitä sen enempää
7. kesäkuuta 2015
6. kesäkuuta 2015
Voitto ja heti perään tappio
| Kuka on kuningas - kuka muu muka!? |
![]() |
| Mä niin tiesin mitä käy kun Fasu pääsi matkalle mukaan. Se vie aina parhaat paikat! Eniten ..tuttaa kaikki. |
Palkintopallille mä en kuitenkaan päässyt , ihmisiskä meni nääs suoraan maaliintulosta kotaan hukuttamaan 5 virhepisteen aiheuttamaa murhettansa ja se ei kuullut kun meitä kysyttiin palkintojen jakoon. Joku oli sitten postannut Faceen tiedon, ja siitä ihmisiskä osas jälkikäteen mennä hakemaan meille palkinnon. Se otti jotain ravinnetahnaa tai jotain muuta mulle ihan yhdentekevää.
Illalla kämpillä kävi sitten miten kävi - Fasu sai kaiken huomion. Ei olis kuitenkaan pitänyt ottaa sitä mukaan reissuun.
On tää hauskaa - ainakin joidenkin mielestä
5. kesäkuuta 2015
Napapiirillä
4. kesäkuuta 2015
Lähtökuopissa
Viimeistelyharkat
Eilen vähän viimeistelyharjoiteltiin tota ihmisiskää, että se jaksaa juosta meidän kanssa radoilla tuolla Saariselällä. Mä en ymmärrä, miten se meni ilmoittamaan meidät kaikille radoille, kun raukka oli harkkojen jälkeen niin väsynä. Ei vanha vaan jaksa.
Kaiken lisäksi tänään kun me lähdetään, niin me ajetaan koko yö (ei tosin kuten Roy Orbison, koska semmonen ajaminen on ihan toinen juttu) ja ollaan perillä vähän ennen kisojen alkua. Kisat alkaa joskus klo 18 kieppeillä ja loppuu 02:00 (nää kun on sellaiset yöttömän yön kisat) alkaakseen taas aamulla klo 10:00. Lauantain kisat loppuu puolilta öin ja su aamuna jatketaan taas klo 09:00. Kisat loppuu su iltana klo 21:30. Heti 21:31 alkaa meidän debriefing, jossa yritetään käsitellä ihmisiskän ansiosta saatujen 16 hyllyn murheet. Toivottavasti paikalla on spykiatri, vai mitä ne oli.
http://www.pohjoislapinkoirakerho.com/?x118281=181830
2. kesäkuuta 2015
Pahvi! Mä lähdenkin lappiin!
![]() |
| Pahvi! Mä lähdenkin torstaina lappiin! |
| Jos mä olisin kiltisti niin pääsisinkö mäkin mukaan? |
![]() |
| Aarrgghh - hyvä reissu piloilla jo heti alusta |
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



