2. heinäkuuta 2014

Nyt sattui Toffea leukaan ...

tai oikeammin anturoihin. Ihmisiskä on käynyt jo useasti rullaluistelemassa mastodontin kanssa ja nyt mäkin halusin mukaan. Mä en huomannut itse ollenkaan, eikä ihmisikäkään kuin vasta illalla kun pesi meidän tassuja. Fasulla ei ollu mitään vammaa, mutta mä olin onnistunut kuluttamaan molemmat etuanturat ihan sakkorenkaiksi. Nyt mä oon sitten tänään kulkenut sukissa etten mä nuolis niitä koko ajan. Tää taitaa tarkoittaa sitä, että mulle täytyy kai hankkia tossut, jotta mä pääsisin joskus uudestaan juoksemaan. Niin ja lisäksi, että mä oon agitauolla jonkin aikaa.

Nyt harmittaa - sekä mua että ihmisiskää. Mut mä oon ottanut kaiken ilon irti - mua halitaan ja rapsutellaan paljon enemmän kuin yleensä, eikä Fasu saa kaikkea huomiota.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!