30. heinäkuuta 2013

Ai miten kisoissa kävi?

Näin sitä ohjataan ihmisiskää saunan taakse ...
Joo - pidä vaan tää suunta. Tonne vaan saunalle reippaasti!


Joo-o, että sellastahan se taas oli. Osallistuttiin ihmisiskän kanssa oman seuran virallisiin kisoihin Nastolan Rakokivessä. Aurinkoinen, etten sanoisi jopa läkähdyttävä päivä, ainakin ihmisille, me espanjalaiset ollaan kyllä totuttu kuumaan. Kisoissa oli muitakin tuttuja kun radalla kävivät myös Noki ja Kola, joista Noki taitaa olla mun serkku tai jotain.

Ekalla radalla mä olin päättänyt, että huitoo se setä mitä tahansa niin mä teen sellasen keinun mitä ihmisiskä ei oo koskaan nähnyt. Ja mitä kävikään, just kun mä oon nousemassa vauhdilla ylös ja ajattelen laittaa liinat kiinni ennen kunnon 2on2offin tekoa niin, mitä tekee ihmisiskä? Kiljasee täysiä niinku pistetty sika et mun pitäis tulla pois keinulta silleen ihan kesken kaiken - no mä teen työtä käskettyä, vaikka kyllähän mä tiedän että siitä tulee virhe. Mä olisin tehny just ihan täydellisen keinun ... ihan sellasen mitä mä sitten tein kun ihmisiskä laitto mut tekeen sen keinun uudestaan - no siitä episodista sille ihmisikälle jäi sellanen epävire päälle ja sitten me taas soudettiin ja huovattiin oikein kunnolla ... Myönnettäköön, että mäkään en ollut sitte enää parhaimmillani - en löytänyt putkesta tullessa ekaa keppiväliä jne ...

Toiselle radalle tutustuessaan ihmisikä oli miettinyt pettämättömän hyvän suunnitelman estää itseään ohjaamasta mua kolmannen hypyn jälkeen väärään putken päähän, mutta kuten aina - se käytti mielenmuutosoption ja muutti suunnitelmaansa just sekunttia ennen kun antoi mulle lähtöluvan - ei hyvä. No todettakoon, että siinä oli kuitenkin se verran haastetta, että ei ollut riskittömiä vaihtoehtoja, mutta musta tuntuu, että se valitsi kaikkein riskialtteimman - joka sitten heti kostautuikin ...

Mun vuoro oli sössiä sitten taas ne kepit - mä rupesin jotain ihmetteleen ja mulle tuli ihmisiskää ikävä ja päätin kääntyä kattoon missä se luuraa. Nää kepit on yleensä ollu mulle vahva juttu, mutta nyt tuli sössittyä. Mun olis pitänyt osata mennä ne teki ja huitoi ihmisikä sitten ihan mitä tahansa.

Mä myönnän, että mä olin kisoissa vähän sellaisilla kierroksilla, että tällä kertaa mä en laita kaikkia ihmisiskän syyksi ja siksi mä oon päättänyt, että ihmisikä saa edellisen viimeisen mahkan jälkeen vielä kerran ihan viimeisen mahkan joskus myöhemmin syksyllä. Ja täytyy mun antaa se mahka sille siksikin, kun ei oo tullu ihan hirveen montaa vastausta mun ilmoittamaan avoimeen ohjaajan paikkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!