10. syyskuuta 2012

Tiedän mitä teit viime kesänä pentulaatikossa ...

 eli pentupeuhuamassa Fasun ja sen sisarusten kanssa. Mä vähän luulen, että tossa rääpäleessä on vähän machoilijan vikaa - tai sitten se muisti Aishan ja Minnin temput pentulaatikossa. Tytöt oli kuulemma kahdestaan terrorisoineet poikia ihan 6-0. "GirlPower!", ne olivat vaan huutaneet ja sitten se myllytys oli alkanut. Milloin oli ruoat ryövätty tai vallattu maitobaarin parhaat paikat. Tytöt kuulemma teki pientä jäynää aina mahdollisuuden tullen.


Aisha - mä niin muistan!
Mä yritin sille sanoa, että tytöt ei tykkää noin rajuista otteista, mutta siitä huolimatta se paino menemään ihan hullun kiilto silmissä - katso vaikka tota kuvaa tossa oikealla! Minnille ja Aishalle täytyy antaa propsit siitä miten ne laitto rääpäleelle kampoihin. Ihan helpolla eivät antaneet periksi - jos silloinkaan. Ja jos siskot ei olleet lähistöllä niin sitten piti haastaa velipoikaa kädenvääntöön. No osansa sai rääpälekin - tietääpähän miltä noi riivatun naskalihampaat tuntuu ihossa, korvissa, hännässä tai yhessä tosi arassa paikassa!


Mä vähän juttelin äiskän kanssa kuulumisia ja kyllähän me sitten vähän leikittiin äipän kanssa hippaakin, mukava oli että se tykkää vieläkin leikkiä mun kanssa. Mistralin kanssa me vähän mentiin pellossa ja pellon reunassa vähän omia polkujamme. Etsittiin vähän jotain syötävää - mä etsin pupuja ja Mistral fasaaneja. Sallalla oli niin kiire hauskuttaa noita pentujansa, ettei me keritty hirveesti jutteleen mitään, vaikka ei se kyllä sitä possua niille pennuille antanut hetkeksikään.

Ens lauantaina me mennään Äipän, Iskän, Mummin, Sallan, Mistralin, Ticon ja Tarron kanssa paimentamaan jonnekin Iittiin. Sinne tulee turisteiksi toi meidän rääpäle ja Iskän ja Mummin pentujäsen Arpa. Mä luulen, että Iskä antaa mulle taas selkään vaikka se onkin nykyään konsultti. Siitä paimentamisesta sitten lisää myöhemmin ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!