11. kesäkuuta 2012

Ohituskurssilla ja muuta

Jostain kumman syystä ihmisiskä ilmoitti meidät ohituskurssille. Ensin mä ajattelin, että me päästään jonnekin ohi jonon tai jotain, mutta vielä mitä! Ohituskurssille se laittoi Toffe-paran. Ihan kun mä en osaisi ohittaa toisia koiria? Siinä vaan teputtelee eteenpäin ja tarvittaessa morjestaa vastaantulevalle jotta MORJESTA! tai MITÄ SÄ SIINÄ TOLJOTAT!


Toi ei kuulemma ihmisiskälle kelpaa. Se haluaa, että mä oon hiljaa kun muita koiria tulee vastaan. No olis sanonut mulle sen suoraan aikasemmin! Tartteeko sitä viedä jonnekin kurssille hihnasta nyittäväksi ja kasteltavaksi? Joo - käyttivät siellä jonain tehostekeinona sitä että ruikkivat juomapullosta vettä mun päälle. Vettä vesikoiran päälle? Oi kauheeta hei! Mä vielä näytän ihmisiskälle joku kerta - tönäsen sen veteen tai jotain. Niin ja se kurssi jatkuu vielä 2 kertaa. 


Salla kirjoitteli, että se tuntee jo tosi hyvin kun pennut potkii sen mahaa. Se vähän sanoi siihen tyyliin, että sillä vois olla mulle yllätys. No mun täytyy käydä siskopuolen luona joskus tossa kesällä, niin saa näyttää mulle sen yllätyksen.


Mistral oli kuulemma pelottanut niiden tontilta jonkun fengsuin käpäläjalkaan. Mistralin ihmisäiskä oli tilannut jonkun vihersuunnittelijan ja Mistral oli sitten noutanut sille tyypille niiden puistosta jäniksen. Se fengsui oli kuulemma mennyt tilanteessa vähän lukkoon... oli mennet taivaat ja maat sekaisin


Ihmisiskän kanssa lähdetään perjantai-iltana reissuun. Me mennään Kolille. Ensin mä luulin, että me mennään käymään Kolan ja Nokin luona, mutta se olis kuulemma ollut silloin Kolalle. Oikeesti me mennäänkin kävelemään jotain reittiä jonnekin kansallispuistoon. Mä en kyllä tykkää kansallispuistosta, kun siellä en saa olla vapaana. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!