9. toukokuuta 2012

Nyt löytyi Toffe-pojalle kunnon palkkaus!

Ihmisiskä on näemmä kuunnellut mua kuitenkin, vaikka välillä ei siltä ole tuntunut. Agiharkoissa se työntää naamaan sitä iänikuista juustoa ja välillä heittää palloa - eikö sen mielikuvitus muka parempaa keksi?


No keksii se kyllä - tehtiin pihalla vähän keppejä ja sellasta ja yleensä se palkkaa mua pallolla. No vähän se nytkin näytti siltä, että se sama vanha kälynen pallo lentää palkaksi tälläkin kertaa. Lensihän se, mutta sitten, kuin kirkkaalta taivaalta - JACKPOT! Ihmisiskä oli varannut mulle sinne marjapensaaseen tällä kertaa kunnon palkan. Se pallo lähetti sieltä puskasta matkaan 3 pupua - siis KOLME! Tämmönen sen aktivointipalkan pitää hei ollakin. Way to go ihmisiskä!


En mä kyllä tiedä - tai tiedänhän mä - miten tyytyväinen se oli sitten siihen kun mä kirmasin sen pupun perään. Sanoi kuulemma seuranneen mua äänen perusteella ja vähän huolestuneen näköinen se oli kun mut tavoitti tieltä ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!