11. huhtikuuta 2012

Toiset möllit

Käytiin taas tuossa lenkkipolun varrella olevassa hallissa agimölleissä. Ihmisiskä ilmoitti meidät mölleihin ja harjoituksen vuoksi vielä kilpailevien sarjaan. Siinä se koko ilta sitten vierähtikin.


Ihmisiskälle täytyy antaa kiitettävä arvosana kun muisti molemmat radat eikä jäänyt ihmettelemään huuli pyöreänä seuraavaa estettä. Möllissä ihmisiskästä oikein näkyi kun se keskitty rauhalliseen ja hötkyilettömään suoritukseen. Rata lähti oikein hyvin käyntiin ja me kiidettiin eteenpäin kuin juna raiteillansa. Siinä pussin jälkeen ihmisiskälle tuli sitten varmaan liian rento olo ja se unohti, että mua täytyy ohjatakin. No mähän menin vähän hämilleni enkä huomannut, että ihmisiskä ajatteli haluavansa mut seuraavaan hyppyyn - ja koska mä en ole vielä oppinut lukemaan ajatuksia mä menin ihmisiskän mukaan ja samalla ohi hypyn. Kieltäytyminenhän siitä sitten tuli, vaikka ihmisiskä sen saikin korjattua enkä mä hypellyt sitä estettä väärästä suunnasta tai jotain. Siinä me sitten kämmättiin samalla tavalla pari muutakin hyppyä ja saatiin hylly kolmesta kieltäytymisestä. No joka tapauksessa mä olen sitä mieltä, että me ollaan kehitytty oikein kivasti. Ihanneaika oli 50 sek ja noiden kolmen häröilyn jälkeen oltiin maalissa ajassa +2,25 sek. Jäi nähtäväksi paljonko oltais menty alle ilman ohijuoksuja.


Toisella radalla oli sitten kepit, rengas ja keinu. Rengasta ollaan menty aika vähän ja se on mulle vähän hankala. Keinu on kans samanlainen ton renkaan kanssa - harkoissa ne menee ihan ok, mutta kilpailuissa ne vähän hermostuttaa mua. No oli mulla kontaktitkin pienesti hukassa - täytyy myöntää, vaikka kyllä mä pinnalle osuin joka kerta. Tää kilpailevien rata otettiin ihmisiskän kanssa ihan harjoituksen vuoksi. Mun mielestä se meni ihan ok - ihmisiskä onnistui keskittymään ohjauksissaan yhtä estettä lukuunottamatta. Mä missasin ton renkaan kun hyppäsin ihan vahingossa sieltä reunasta läpi. Ihmisiskä taas teki perivirheen ohjatessaan mua putken jälkeen kepeille - se siis juoksi mun eteen ja niin mä sitten aloitin kepit väärästä paikkaa. Muuten ihmisiskä onnistui hyppyjen ohjauksessa vaikka siellä oli pari sellaista pahaa kieputuspaikkaa. Hyvä ihmisiskä - hyvä me!


Niin ja kyllä se ihmisiskä oli musta kanssa tosi ylpee kun mä odotan niin nätisti lähtölupaa enkä tee omiani tai ota varaslähtöä. Se kysy multa; "Toffe miksi se on harjoituksissa niin vaikeaa pysyä paikallaan ja odottaa lähtölupaa?" Mä yritin sanoa sille, että siellä meidän hallilla on niin paljon kiinnostavia hajuja - että siks!


Lauantaina on meidän oman seuran möllit joita me kutsutaan epiksiksi, mutta siitä sitten myöhemmin. Siellä me mennään möllit, kilparata ja putkirata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!