18. syyskuuta 2011

Iskä ja Mummi

Iskä, Mummi ja Mä
Iskä ja mummi kävi meillä. Heti ekaks mä kerroin iskälle ja mummille miten hienosti me pärjättiin pikkuveikan kanssa Hyvinkäällä. Mä itkin mummille, että Tarro pyyhki mulla pöytää mennen tullen. Mummi oli meistä tosi ylpeitä ja se sanoi, että ne ties iskän kanssa, että me pärjätään Tarron kanssa luomuperrojen sarjassa hienosti ja lisäks ne sanoi, että "Älä Toffe välitä, vaikka Tarro sut voittikin - ens kerralla siellä saattaa olla tuomari joka tykkää rääpäleistä". Joo hei tosi kivasti sanottu, mut se olikin kuulemma jotain sarkasmia. 


Mun isäsuhteeni on ollut hieman vaikea, kuten tarkkaavaisimmat tän blogin lukijat jo tietävätkin, mutta nyt kun iskästä on tullut konsultti, meillä meni heti paremmin. Iskä tyytyi vain pörisemään mulle ja koska mä osaan jo lukea koiraa niin mä ymmärsin olla menemättä liian  lähelle. Ekaks me mentiin lenkille metsään ja pelloille ja siellä me intouduttiin iskän kanssa ihan riekkumaankin kahdestaan ilman että iskä pöris mulle yhtään. Iskä tosin on vähän tosikko ja siksi parhaimmat jutut mulla olikin mummin kanssa. Mummi rules ja se jaksaa vielä heiluakin!


Mentiin perhepotrettiin meidän alapihalle ja tehtiin me siellä vähän keppejäkin. Iskä ja mummi menee kepit tosi hienosti, mutta mun täytyy kyllä sanoa, että mulla oli kyllä vauhti kohdallaan. Se perhepotretti on tossa ihan ekaks.


Lopulta mentiin meille sisälle ja me jatketiin mummin kanssa mukavia leikkejä. Iskä tyytyi pöriskelemään mulle aina välillä, mut ei se mua haittaa, ihan mukava se kuitenkin on. Mummi ja iskä paijautti itseään meidän ihmisillä, mutta mä otan vahingon takaisin sitten illalla. Musta oli tosi kivaa että iskä ja mummi kävi. Pitäis vaan nähdä useammin - ihan kuten sisaruksiakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!