18. helmikuuta 2013

Ihmisiskä rapsutettavana ... täh?


Käytii ihmisiskän kanssa kaverikoirailemassa. Me käydää normisti yleensä yhessä toisessa paikassa kuukauden ekana lauantaina, mutta nyt tehtii extrakeikka yhteen toiseen paikkaa, jossa oltiin kerran jo aikaisemminkin. Kuten kuvasta huomaatte, mä oon nyt huivijengin virallinen jäsen, enkä enää mikä wannabekaverikoira tai ehdokasjäsen, mutta senhän te jo tiesittekin.

Eilen meitä oli kolme koiraa ja viis kerrosta asiakkaita, eli oli vähän enempi liikkumista kuin yleensä, mutta ei mua haitannu - sainpahan vaan enempi rapsutuksia. Meistä oli ihmisiskän kanssa tosi mukavaa huomata miten ilolla meidät koiruudet otettiin vastaan. Meitä oli yks espanjanvesikoira - siis mä, yks whippetti ja yksi englanninsprinkku. Moni niistä rapsuttelijoista oli tosi innoissaan, kun ne vertaili meidän erilaisia turkkeja ja olivat tosi innoissaa.

Musta näillä reissuilla on aina ollut hauskaa, mutta nyt vasta hauskaa oliki. Mä oon siis niin nauranu itteni kipeeks - enkä oikein vieläkää saa naurulta mitää muuta haukuttuu. Kävi nimittäi niin, että kun me mentii sisään sinne palvelutaloon niin ihmisten kesken käytii seuraavan kaltainen insidenssi. 

Se meni vähän nii ku näin... paikalla oli; Siiri (hoitsu), Aila (rapsutusasiakas), Mies (Ihmisiskä), (huom. nimet muutettu) - nii ja tietysti mä. 

Siiri - "Aila tuus kattoon ketä tänne tuli!" 
Aila - "Häh" 
Siiri - "AILA TUUS KATTOON KETÄ TÄNNE TULI RAPSUTETTAVAKSI!"  Aila tulee huoneeseen ja näkee meidät. 
Aila -"No kyllähän mä tota poikaa tuun rapsuttamaan!" 
Siiri - "Mistä sä Aila muka tiedät, että tää koira on poika?" 
Aila - "TÄH? - emmää mistää koirasta puhunu". Aila lähestyy rollaattorilla ihmisiskää ja ihmisiskä työntää Toffen etulinjaan.

Semmosta. Saakohan ihmisiskä kohta kans oman huivin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toffe ja Fasu haukkuu kiitokset kommentoijalle!